Administrare Rețea
Calitatea rețelei contribuie, fără îndoială, la succesul organizației dumneavoastră.
Un sistem complex precum o rețea de calculatoare necesită întreținere, atât preventivă si reactivă.
Aici vă putem sprijini, cum se asteaptă de la un furnizor de solutii totale. Consultanții nostri va stau la dispoziție pentru orice probleme apărute la software-ul si hardware-ul utilizate de Dvs.
Administrarea o facem prin intermediul unui “card-abonament“, ceea ce e benefic pentru Dvs. si mai presus de toate CLAR!
Abonament nu înseamnă altceva decât că aveți câteva ore cumpărate în avans, pe care le puteți utiliza sub forma întreținerii preventive si reactive. Experiența a arătat că acest lucru îmbunătățeste performanțele sistemelor si reduce în mod semnificativ apariția defecțiunilor.
Multe avantaje
Cardul-abonament aduce în mod natural multe avantaje. Astfel, beneficiați de costuri de deplasare minime (chiar zero) si de un tarif orar redus.
Rezumăm mai jos avantajele abonamentului:
- Costuri de deplasare minime/zero + tarif orar competitiv
- Problemele în funcționarea serverelor sunt rezolvate în termen de maxim 8 ore
- Problemele cu calculatoarele sunt rezolvate în termen de 24 de ore
- O persoană de contact in permanență + suport gratuit helpdesk
- Cardul-abonament este valabil pe termen nelimitat
- Va alertăm când apar actualizări noi/urgente ale software-ului folosit de Dvs.
- Problemele se pot rezolva prin administrarea de la distanță = timpi de interventie redusi pentru defecte minore
- Consiliere gratuită referitor la infrastructura IT a firmei Dvs
Pe scurt, administrator de sistem pentru Dvs la un preț competitiv si fără costuri salariale.
Suport Helpdesk
Achiziționând soluții/servicii IT de la noi obtineți acces la Serviciul de Asistența Standard. Acesta vă ajută la rezolvarea problemelor care pot apărea în funcționarea normală a computerului/rețelei.
Multe pot fi acum soluționate de la distanță. Folosind diverse solutii de conectare la distantă, putem, cu permisiunea Dvs., identifica/rezolva problema în timp ce discutăm la telefon cu Dvs.
Toate incidentele sunt înregistrate/coordonate de helpdesk si monitorizate pentru a ne asigura ca acestea, în colaborare cu persoana Dvs. de contact, să fie rezolvate cât mai curând posibil.
Mai multe informații?
Aveți întrebari sau doriți mai multe informații? Nu ezitați sa ne contactați. Sau solicitati un IT-Check Gratuit si explorați posibilitațile!