Administrare retele

You Are Here: Home / Administrare retele

Administrare Rețea

netw_maint

Calitatea rețelei contribuie, fara îndoiala, la succesul organizației dumneavoastra.

Un sistem complex ca un computer necesita întreținere, atât preventiva si reactiva.

Aici va putem sprijini, cum s-ar astepta de la un furnizor de solutii totale. Consultanții nostri va stau la dispoziție pentru orice probleme in software-ul si hardware-ul utilizate de Dvs.

Administrarea o facem prin intermediul unui “card-abonament”, ceea ce e benefic pentru Dvs. si mai presus de toate CLAR!

Abonament nu înseamna altceva decât ca aveți câteva ore cumparate în avans, pe care le puteți utiliza cu noi, sub forma întreținerii preventive si reactive. Experiența a aratat ca acest lucru îmbunatațeste performanțele sistemelor si reduce în mod semnificativ pericolul defecțiunilor.

 

Multe avantaje

Cardul de abonament aduce in mod natural multe avantaje.
Astfel, beneficiați de costuri de deplasare minime (zero) si de un tarif orar redus.
Rezumam mai jos avantajele abonamentului:

  • Costuri de deplasare minime/ zero
  • Tarif orar competitiv
  • Problemele in funcționarea serverelor sunt rezolvate în termen de 8 ore
  • Problemele cu calculatoarele sunt rezolvate în termen de 24 de ore
  • O persoana de contact in permanența
  • Cardul-abonament este valabil pe termen nelimitat
  • Noi va alertam atunci când licențele sunt pe cale sa expire
  • Mare parte se poate face prin administrarea de la distanța = timpi de interventie redusi pentru defecte minore
  • Suport gratuit helpdesk
  • Consiliere gratuita privitor la infrastructura IT

Pe scurt, administrator de sistem pentru Dvs la un preț competitiv.

 

Suport Helpdesk

Achiziționind soluții/servicii IT de la noi obtineți acces la Serviciul de Asistența Standard. Serviciul de Asistența va ajuta in problemele care pot aparea în funcționarea normala a computerului sau serverului.

Multe pot fi acum rezolvate de la distanța. Folosind diferite programe, putem, cu permisiunea Dvs., identifica/rezolva problema în timp ce discutam la telefon cu Dvs.

Toate incidentele sunt înregistrate/coordonate de helpdesk si monitorizate pentru a se asigura ca acestea, în colaborare cu persoana Dvs. de contact, sa fie rezolvate cât mai curând posibil.

 

Mai multe informații?

Aveți întrebari sau doriți mai multe informații? Va rugam sa nu ezitați sa ne contactați. Sau solicitati un IT-Check Gratuit si explorați posibilitațile!